zaterdag 29 mei 2010

Daverend optreden Cada Dia in Metropool!

Geweldig! Wat een feest!

De enthousiaste reacties logen er niet om direct na afloop van het daverende optreden dat Cada Dia samen met Nippy Noya en Konkie Halmeyer donderdag 27 mei in de Hengelose poptempel Metropool hadden afgeleverd. Twee en een half uur zonder onderbreking. Het ging maar door en het bleef boeien.

De band bestaat amper anderhalf jaar en in die tijd is Cada Dia hard gegroeid. Maar zo’n optreden heeft niemand verwacht. Hoe is dit te overtreffen?

Wij van de stichting Stillis zijn er werkelijk trots op dat we dit concert hebben kunnen organiseren. Ook langs deze weg willen we een blijk van dank kenbaar maken aan:
Cada Dia, Nippy Noya, Konkie Halmeyer, Jim, medewerkers en vrijwilligers van Metropool, Gemeente Hengelo en natuurlijk danken we ook jullie: het publiek voor jullie laaiend enthousiaste reacties.

“Fantastisch, wat een show!”

“En jullie komen gewoon hier uit Hengelo??”

“Wat een energie, die Nippy. En hij gaat maar door.”

“Ik word helemaal blij als ik Konkie hoor.”

“Ik had me al verheugd op Nippy, maar dit had ik nooit verwacht. Wat een goede band.”

Geen opmerkingen: